HTML

filozofia-hit-kutatas

tarsalgas

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Szcientologiai ismervek - avagy mi jo benne?

2008.07.04. 23:24 McCoy

 Nos, nem konnyu egy szcientologussal szcientologiarol  beszelgetni - sajnos. Nekik ugyanis van egy technikajuk az altaluk SP - nek, vagy elnyomo szemelynek tartott kritizalokkal szemben.

Eloszor kijelentik, hogy a felhozott temarol nem hajlandok beszelni, majd rogton tamadasba mennek at, amiben becsmerlo kifejezesek, minositgetesek vannak - alapvetoen alkotnak a vitapartnerrol egy negativ velemenyt.

Mint pl. itt is:

 

 

Vagy akar itt is:

 

Teszik ezt vilagszerte, annak ellenere, hogy SZEMÉLYESKEDNI illetlen dolog egy vitában, ráadásul nem hatékony eszköz, stratégiának pedig szánalmas.

Persze, nekik kovetni kell a Hubbardi iranyelveket - mert szerintuk csak az a jo.

Nos, most megnezzuk, hogy miert is jo...

Ugyanis.

Az http://objektivszcn.blog.hu/ - n osszeismerkedtem egy szcientologussal, aki ugyan mar nem az egyhaz tagja, mivel a szabad zonat kepviseli, a nickneve: Translator

Bovebben Rola itt: http://www.szabadzona.hu/index.php?doc=index

O eleg nyiltan kiall a szcientologus tech melett, es raadasul kommunikacio kepes is.

Felkertem egy beszelgetesre az http://objektivszcn.blog.hu/2008/06/16/xenu_2

oldalon, es ezt a valaszt adta:

"Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2008.07.04. 11:16:00

 

:: McCoy 2008.07.03. 23:22:09
:: Benne vagy egy hoszabb eszmecsereben? 

Persze, csak lassú lesz, ritkán van időm írni. Meg igyexek mindenkinek válaszolni.
 

Nos, koszonom Translator, ugyan ket ellentetes oldalt kepviselunk,  Te a szcientologiat, en az ellenuk tiltakozo Anonymous mozgalmat, most megis - azt szeretnem, ha egy olyan - erzelmektol - indulatoktol, es nem utolso sorban szemelyeskedestol mentes beszelgetest tudnank itt produkalni, ahol lehetoseget kapsz bemutatni arra, hogy mit latsz jonak - hasznalhatonak a Hubbard fele technikakban, es en lehetoseget kapok feltenni a kerdeseimet Neked, mint autentikus forrasnak. 

 

 

 

10 komment

Címkék: szcientologia beszelgetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filozofiahitkutatas.blog.hu/api/trackback/id/tr95553993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

McCoy · http://whitefalcon.blog.hu/ 2008.07.05. 00:16:44

Szia Translator!

Elso kerdesem:

A Hubbardi iranyelvekben mindent elfogadhatonak talalsz -e, vagy van olyan, ami szerinted etikatlan, vagy teves megallapitas, esetleg idejemult technika?

McCoy · http://whitefalcon.blog.hu/ 2008.07.05. 01:03:29

Kovetkezo kerdes -))

Ezt ugyan AnonHun Tette fel itt,

objektivszcn.blog.hu/2008/06/16/xenu_2

De en is ra akarok erre terni, mivel erdekel, annyi valtoztatassal, hogy Neked szemely szerint mi errol a velemenyed?

"Úgy értem a Szabad Zóna hogyan viszonyul azokhoz a kérdésekhez, amik kapcsán pl. Anonymous támadja az Egyházat?
Pl. Xenu, titkos tanok, Disconnection, Fair Game, RFP, OSA, Sea Org, stb."

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2008.07.07. 18:06:55

Elõször is, szögezzük le, hogy a személyes véleményemet írom le.

:: A Hubbardi iranyelvekben mindent elfogadhatonak talalsz -e

Nem.

:: vagy van olyan, ami szerinted etikatlan, vagy teves megallapitas, esetleg idejemult technika?

Igen.

Például nekem nem igazán mûködik, nem igazán találom alkalmazhatónak a PTS/SP elméletet, a tónusskála megközelítését sokkal használhatóbbnak tartom.
Nem értek egyet a KSW értelmezésével, hogy "csak a szci az egyetlen helyes és mûködõ alkalmazás", bár azért még mindig nem tudom, hogy mi az, ami jobb lenne, de ez nekem így túl sarkos állítás.
Nem értek egyet azzal, hogy a tech egy lezárt egész, amit nem lehet finomítani, nem lehet bõvíteni.
Alapvetõen 65-tõl kezdve nekem nem az igazi az irányvonal, LRH túl sokat foglalkozik a külsõ fenyegetésekkel, túl sok az erõbõl alkalmazott megoldás, és túl kevés a technikai fejlõdés.

Idejétmúlt technikák akadnak bõven, de ez elég technikai dolog, nem fejteném ki, csak egy példát említenék, az Dianetika könyvet.
20 évvel késõbb egy sokkal jobb és használhatóbb Dianetika-könyv is megjelent, csak éppen sehol nem kapható. :(

:: McCoy 2008.07.05. 01:03:29

:: Pl. Xenu

Nem tudom, vele mi a baj :D

:: titkos tanok

Alapvetõen azért lettek titkosak, mert veszélyesek tudnak lenni, némelyik viszont spoileres, lelövi a meglepetést, bár ebbõl van kevesebb.

Nekem ez a nézõpont szimpatikusabb:

Tudás, igazság, titkok – ezek alkotják az élet velejét és gerincét. Tehát nem szabad kisajátítani oket. Nem szabad rejtegetni vagy elferdíteni. Mindenki számára láthatóvá kell tenni, hiszen csak akkor biztonságos birtokolni, megtartani és megismerni oket, ha jól láthatóak. - Dianetika 55!

:: Disconnection

EZ nagyon helyzetfüggõ. Van olyan, hogy destruktív környezetben él vki, ekkor szüksége van arra, hogy innen eltávolítsák, pölö ha a családtagok bûnözõk, meg sorolhatnám. Ha nem világos, nézz egy kicsit Romantica-t a tévében :D

A zónában ezt a módszert nem nagyon lehet használni, nem is igazán használatos, de szükség lehet rá, ha vki tényleg szabad akar lenni (ugye szabad az, aki mondhat "nem"-et, és ehhez a lelkierõt vhonnan meg vmikor azért össze kell szedni)

Szóval ezt a kérdést (a szegény szektást kiszakítják a környezetébõl, ahol szabadon lehet felette hatalmaskodni) gyakran összemossák azzal, hogy tényleg elbutítják az embereket (add el a házad és a kocsid, és gyere éhbérért kékazbesztet sikálni a hajón, vagy DM autóparkját csinosítani).

:: Fair Game

Ez nem kisemberekre lett kitalálva. Azt sejtheted, hogy ha olyan nagy halak, mint CIA és FBI beszáll a játékba, akkor az nem szép és tiszta, szabályok szerint menõ küzdelem lesz, hanem undorító, sunyi és mocskos.
Tehát errõl én addig nem nyilatkoznék, amíg vmi titkosszolgálati érdekeknek nem tennék keresztbe úgy, hogy utána rámszálljanak. Titkosszolgálati érdek pedig volt, többek között azzal, hogy vissza lehetett fordítani az agymosást, meg a Remote Viewing project is szci technikákra alapult.

:: RFP

RPF :D
Régi technika, hogy erõsítsék a csapatszellemet. Személy szerint nem hiszek abban, hogy ezt túlzott testi megterheléssel kell elérni, a konstruktív csoportos problémamegoldásokban jobban hiszek. De aki támogatja a katonai kiképzést, az ebbe sem köthet nagyon bele :D

:: OSA

Ha van titkosszolgálat, szivárognak be emberek csak azért, hogy "adatot gyûjtsenek" (azaz felforgassanak), akkor nem árt vmi elhárítás sem. Csak éppen ez is a sunyi emberek ideális munkája, szóval annyira nem bíznékk a jóindulatukban.
De elméletileg õk viszik a szóvivõi és a jogi, jogvédelmi posztot is, ami pedig egy teljesen szokványos részlege bármely szervezetnek.

:: Sea Org

Elkötelezett csapat. Velük sztem alapvetõen csak az a baj, hogy nem konyítanak a szcihez (bár talán úgy általában is ez a baj a csörccsel).
Sztem aki nem V-ös osztályú auditor, az nem igazán tudja, hogy mik a szci alapjai, hogyan épül fel az elme, meg ilyenek.
Sea Orgosnak meg ilyeneknek kellene menni, vmint nem árt, ha clearek is mellé (ami vmi korai szabályban még benne volt).

Szóval ha ezt a hozzá nem értést párosítod az RPF kiképzésével, akkor tényleg megkaphatod azt az agymosást, ami a szci belsõ utasításokon átsugárzik.

McCoy · http://whitefalcon.blog.hu/ 2008.07.07. 21:26:12

Szia Translator X !

": Pl. Xenu

Nem tudom, vele mi a baj :D
"

Vegul is, nem sok. Velemenyem szerint baromsag - de ettol meg sokan hihetnek benne - az az O dolguk. Engem nem kulonosen erdekel, hogy ki - milyen teremtestortenetben hisz, az az O szuveren joga.

Nem is ezzel van a baj, sot - talan meg csak nem is azzal, hogy emberek hisznek egy bizonyos ( barmilyen) fejlodesi, vagy tanulasi technikaban, hanem az ahogyan az emberekre es a tarsadalomra hatassal vannak mint szervezet.

Koszonom a valaszokat, tobbnyire elfogadhatok, viszont az OSA - s valaszodhoz hagy fuzzek annyit hozza, hogy azert ha a csorcs valoban vallasi alapon mukodne, akkor titkosszolgalatra nem lenne szukseg, + meg ismerve LHR utasitasat - iranyelveit a kritizalokkal kapcsolatban - egyre inkabb olyan gestapo ize van - ami egy lelki felemelkedesen dolgozo egyhazhoz parositva - hmm...tobb mint furcsa.
Neked nem log ki itt a lolab?
Inkabb tunik egy uzleti szervezetnek - ahol az uzleti titkok vedelmeben indokolt az elharitas.

Mondjuk - egy felkatonai - hirszerzo szervezet - egy " a kritizalokkal mindent meg lehet tenni" eszmevel parositva..semmilyen modon nem indokolt - meg egy cegnel sem - egy egyhaznal meg enyhen furcsa....


Egyebkent jo valaszok, koszonom.

Olvastam a lapodon Rolad, hogy nem sokaig voltal a csorcsben, sikerult rovid uton kirugatni magad -)
(szerencsed volt -)

Errol meselnel kicsit? Hogy mit tapasztaltal szemelyesen, amig "bent" voltal?

Koszonom.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2008.07.08. 17:15:15

Ma rövid leszek, cxsak egy megjegyzésem lenne:

:: Nos, koszonom Translator, ugyan ket ellentetes oldalt kepviselunk, Te a szcientologiat, en az ellenuk tiltakozo Anonymous mozgalmat

Szerintem ez nem igaz.

Mi két teljesen különböző oldalt képviselünk, nem két ellentétest.
Te főleg a szcientológia negatívumai ellen küzdesz, én meg a pozitívumait támogatom.
Tulajdonképpen kiegészítjük egymást. :D

McCoy · http://whitefalcon.blog.hu/ 2008.07.08. 18:19:37

Hahoo Translator X!

Igazad is lehet bizonyos szempontbol, de amig az szci negativumai dokumentalva vannak - akar videoval is

-addig a pozitivumai - a Te szubjektiv megtapasztalasod.Ami nem baj, mert ha Neked vannak dolgok, amelyeket ugy tapasztalsz, hogy segitik a lelki fejlodesed - az neked jo - de marad egyeni megtapasztalas.Ha csoportos, es tobb oldali ellenorzessel alatamasztott - akkor tennye valhat.
Azert is vagyok kivancsi arra - hogy Te , szemely szerint milyen pozitiv "nyeresegeket" kaptal a technikaktol.

Addig nincs ezzel semmi gond, amig az ember a sajat "szorakoztatasara" muveli - probalgatja ezt a dolgot, en a yoga es meditacio altal mozgatott energiakkal vagyok igy - ami szinten szubjektiv megtapasztalas.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2008.07.14. 15:28:55

:: Szia Translator X !
:: Engem nem kulonosen erdekel, hogy ki - milyen teremtestortenetben hisz, az az O szuveren joga.

Azért teremtéstörténetnek nem mondanám, inkább olyan, mint amikor Csernobil után meg kell mosnod rendesen a gyümölcsöket, ha enni akarsz, és nem világítani. :D

:: hogy azert ha a csorcs valoban vallasi alapon mukodne, akkor titkosszolgalatra nem lenne szukseg

Ez addig szép elképzelés lenne, amíg nem gyalogolt volna bele a CIA MK-ULTRA-s elképzeléseibe, azaz nem lett volna olyan technika, amivel egy agymosást negyedóra alatt helyre lehet hozni.

:: Neked nem log ki itt a lolab?

Dehogynem. Ez nekem is rossz irány. De ugye távolról kicsit könnyebb azt mondani, hogy ez jó és ez roszz.

:: Inkabb tunik egy uzleti szervezetnek - ahol az uzleti titkok vedelmeben indokolt az elharitas.

Most már az. Eredetileg nem ez volt, hanem egy szervezet, aminek a segítségével védekezni tudtak a káros behatások ellen. Csak természetesen visszacsapott.

:: Errol meselnel kicsit? Hogy mit tapasztaltal szemelyesen, amig "bent" voltal?

Nekem egyrészt kissé merev volt a rendszer, másrészt nem tetszettek a csütörtök esti hip-hip-hurrák.
De sokat olvastam, tanulgattam, szóval annyira nem voltam ott el rosszul.
Csak éppen rájöttem, hogy ha maradok, akkor éhenhalok, mire letelik a két és fél év...

McCoy · http://whitefalcon.blog.hu/ 2008.07.17. 23:44:56

Hahoo Translator!

":: Fair Game

Ez nem kisemberekre lett kitalálva. Azt sejtheted, hogy ha olyan nagy halak, mint CIA és FBI beszáll a játékba, akkor az nem szép és tiszta, szabályok szerint menõ küzdelem lesz, hanem undorító, sunyi és mocskos.
Tehát errõl én addig nem nyilatkoznék, amíg vmi titkosszolgálati érdekeknek nem tennék keresztbe úgy, hogy utána rámszálljanak. Titkosszolgálati érdek pedig volt, többek között azzal, hogy vissza lehetett fordítani az agymosást, meg a Remote Viewing project is szci technikákra alapult.
"

Ok, viszont a mai szcientologiai alapelveket ismerve - a szisztema mindenkire vonatkozik, mindenkire, aki kritizalni meri az "egyhaz" -at.
Ez korrekt?

Azonkivul, mi az a Remote Viewing projekt?

PPéter 2008.07.19. 10:43:13

Transzatyort azt akarja most itten előadni, hogy a nagy Hubbi olyan techet fejlesztett ki, amelynek segítségével a csúnya pszicho-módszerekkel agymosott titkosügynököket pillanatok alatt helyre lehetett hozni (ha más nem, akkor egy-két halott idegent találtak a fejükben, mint Transzinak, ROTFL). Tekintve, hogy sem a drogmentesítő, sem egyéb más technoológiájuknak SINCS SEMMILYEN BIZONYÍTOTT TUDOMÁNYOS alapja, ezért erősen kétséges, hogy sikeresen lehetne alkalmazni bármilyen területen a hubbardi áltudományt (tudom Transzi, lebeg a tű, találtál pár halott idegent a fejedben, bódottág - de ez nem eredmény, ez inkább szanálmas, barátom).

Azt is mesélik még a Transzi féle okosok, hogy a CIA meg az amerikai kormány valójában nem azért üldözte a szcientológiát, mert a kormányba beszivárogni próbáló kártékony szekta, hanem mert - a degenerált összeesküvés-elméletek hívői és zavarodott elméjű zugszcientológusok szerint - a szcientológia techjére épültek a CIA eljárásái is, amelyek során az ügynököket paraképességekkel próbálták felruházni (távolbalátás, testen kívüli aktivitás, ilyesmi). Hűűű, durva mi? LOL! Na hagyjuk is.

:D Nemsokára kész az első rajz, majd publikálom...

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2008.07.21. 12:10:25

>> McCoy 2008.07.17. 23:44:56

:: Ez korrekt?

Ha én egyetértenék az egyházzal és korrektnek tartanám a viselkedését, akkor nem zónáznék, ugye? :D

:: Azonkivul, mi az a Remote Viewing projekt?

en.wikipedia.org/wiki/Remote_viewing

:: PPéter · www.burn.hu 2008.07.19. 10:43:13

Bogyók lenni elgurulva? :DDD
süti beállítások módosítása